Dagen med bråttom

Dagen har väl varit sådär, eller den har faktiskt varit rätt bra. Jag började med en tidig fyra timmar föreläsning. I pausen käkade jag en salami med brie macka som är hur god som helst. Efter föreläsningen fortsatte jag till gymmet där jag sprang och gick i 30 minuter. De sista 15 minuterna gjorde jag av med i gymmet med lite biceps, latssimus dorsi, gluteus maximus, deltoideus anterior och triceps. Skönt att ändå känna att man tränat! Sedan begav jag mig till läkaren i en timme. Tillbaka till skolan och äta. Ner i källaren till en datorsal med labben. Vi hade förstärkning av Malin idag (Thank gooooood!). She's gooood.

Nu har jag som vanligt bråttom. Hade tänkt att posta ett inlägg om mina kommande Ikeainköp men det blir ikväll. Nu ska jag på teaterpremiär. Grymt kul. Ska köpa blommor med Karro och Elin först.

Upt 2007-03-07 22:28
Emma var GRYM! Ja, hon borde söka till teaterhögskolan (ska hon göra till hösten). De spelade en Strindberg pjäs, Fadren. Otroligt bra uppsättning och över förväntningarna. Tjejen (typ 26 år) som spelade den 50 åriga amman var riktigt grymt sminkad. Jag trodde typ till Emma berättade att hon var så gammal. De har lagt ner sjukt mycket jobb på det. Var det någon som såg de på Tv4 Uppland imorse?


/Katarina, tuggggggumi

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0