Dagen, helgen & allmän information

Dagen: Nu är det torsdag och veckan är snart slut. Grymt snabbt har den gått. Jag har fått förklara för en kille i min klass idag var veckla ut betyder och han visste inte att klyva och dela kan betyda olika saker. Varför MÅSTE jag arbeta med puckon? Efter en tung skoldag gick jag, Karro, Elin och Linnea en promenad i ungefär en timme och sen gick vi hem till Karro och drack te och kollade på festbilder på hennes dator. Sen vände jag och Elin hemmåt och skiljdes på halva vägen vid Lilla huset. Precis har jag ätit blodkorv och rösti. Nu blir det det sista av Vänner och sen SÄNGEN.

Fredagen: Imorgon blir det några timmar i skolan. På kvällen ska jag, Elin och alla andra som vill käka hemmagjorda hamburger hos mig. Med allt som hör till så som bröd, pommes, avokado, sås, sallad, tomat, gurka, saltgurka, senap, ketchup med mera. Sedan har vi förfest, antagligen med vodkagelllllo. Efter det drar vi till Värmlands eller Snerikes.

Lördagen: Städa (resten av) lägenheten på dagen och kanske lite plugg. Sen på kvällen ska vi till Karins korridor som har fest och köra lite preparty där och sedan vidare till en klubb (kommer ej ihåg namnet) där Joel spelar. Efter det drar vi till Kalmars och festar till 02:00. Sen har jag LOVAT Elin att vi ska fyllekäkaMaxStora torget.

Söndag: Ska vara i skolan och plugga kl 10:00 och sen hem vid 13:00 och tvätta!!!

Övrigt: Det är snart en månad sedan jag träffade Söt. Både han och jag går jobbiga utbildningar och har verkligen INTE haft tid att träffas. Åhh, jag saknar honon så! Vill bara känna hans underbara doft och peta på hans söta fräknar på handen.



/Katarina, trött och ska nu SOVA

Kommentarer
Postat av: Natalia

lökchipsen var till jeanette, inte till mig hehe

2007-03-09 @ 07:26:41
Postat av: Karin

allt var rätt, utom grekland; kanarieöarna,spaninen:) ha en fin fredag nu!

2007-03-09 @ 14:43:37
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0