cosmo, balkongen & solisar

CosmopolitanSom jag nämnt i två inlägg tidigare har vi haft helt underbart väder. När jag kom hem från en dag av labbrapportskrivande med Malin och träning med Karro hittade jag dels mina lösenord till universitetsmailen (välbehövligt för en slarvmajja) och nya COSMO i brevlådan. Jag gillar inte riktigt Comso längre. Den har blivit riktigt dålig men eftersom jag redan har en prenumeration kan jag ju lika bra läsa den. Det var trots allt rätt dag att få en ny tidning.

Jag satte på mig vinterjackan, mina solisar och lyfte ut min korgfåtölj på balkongen. Sen satt jag där i ca 30 minuter och läste min tidning. Så skönt det var att känna solen värma mitt ansikte. Efter ett tag blev det ganska kallt av vinden, det var trots allt bara 10 grader här. Så jag gick in och somnade någon timme.

Nu säger min mage verkligen till att den är hungrig. Har tagit fram köttfärs, men ska nog göra en soppa istället!


/Katarina, en Cosmo halvhatare

Kommentarer
Postat av: carro

Tack : ) Var den nya cosmo bra?

2007-03-13 @ 23:09:08
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Camilla

varflr tycker du cosmo har blivit dåligt?

2007-03-13 @ 23:37:38
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Natalia

Hos oss var det också underbart väder idag! Drog fram vårjackan men till bibblan gick vi utan. Kändes som en sommardag här.

2007-03-14 @ 00:00:47

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0