campari, raggmunkar & tentafest

campari a la katarinaJag städade aldrig lägenheten men det får bli imorgon istället. Men idag har jag tagit hand om mig. Tittat på tv, läst tidning och legat i sängen. Nu ska jag duscha, sminka mig och dricka en välkänd campari à la Katarina. Sen blir det raggmunkar och vin med Karro och Chris (Karros Göteborgare?) i hennes nya lya. Sedan bär det av till Uplands där tentafesten äger rum. Vidare drar vi till Östgöta där det ikväll är Dakapo.

Ps. kommer antagligen en outfit bild senare. Blir det klänning? Tror det!








/Katarina, början på ett nytt liv!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Ballt glas!

2007-03-02 @ 17:57:35
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Sofia

Tänkte fråga dig :) eftersom du pluggar har du kanske varit på något gasque med klädseln aftonklänning? Ska nämligen ha avslutningsskiva snart med cocktail tema och undrar vad denna klädsel egentligen innebär.

2007-03-03 @ 13:59:48
Postat av: Sofia

Tänkte fråga dig :) eftersom du pluggar har du kanske varit på något gasque med klädseln aftonklänning? Ska nämligen ha avslutningsskiva snart med cocktail tema och undrar vad denna klädsel egentligen innebär.

2007-03-03 @ 14:00:03
Postat av: Katta

Re Sofia: Okej Aftonklänning används när killarna har smoking eller finare mörk kostym. Det är många som är oense hur lång klänningen ska vara. Jag tycker dock att den inte behöver vara hellång (men funkar), jag tycker det är finast med ankel lång eller att den slutar på mitten av vaden. Vissa påstår tom att knälång är ok. Som skor hade jag rekommenderat ett par pumps med klack. Om det är cocktailtema är det okej med urringning och enligt mig gärna tyll. Såhär tror/tycker jag att en aftonklänning ska betraktas. Hoppas det har hjälpt...

2007-03-03 @ 16:42:26
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Sofia

Ja haha nu har jag en bild framför mig och ska ut och shoppa :) Tack

2007-03-04 @ 19:23:43

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0