Ännu fler skor att slänga i hallen....

Varje vår brukar jag köpa ett par arbetspjux och två par ballerina dojjs på Skopunkten. Jag använder dem sommaren ut och sen slänger jag utan dåligt samvete. Jag var inne på Skopunkten i onsdags men hittade inget fantastiskt så jag skulle strunta i det. Karin hittade ett par som hon gillade men de fanns bara i hennes storlek ute i Boländerna. Så idag körde vi ut dit. Jag med inställningen "Ska INTE köpa fler skor", eftersom jag nu har ca 60 par skor och endast EN skohylla. Jag plockade på mig ett par ballerinor som jag vill ha och sen gick jag mot kassan. Påvägen dit hittade jag ett annat par skor plockar med mig dem och vänder mig om. Då står Karin där, med famnen FYLLD med skor. Jag hittade lite skor skrattar hon. Så då var jag ju tvungen att leta upp ett par till eftersom Skopunkten har ta 3 betala för 2. Då blev det ett par svarta, runda lackpumps. Perfekt att ta sönder i Falsterbo i sommar. GREAT!



/Katarina, är en galen människa

Kommentarer
Postat av: sorbonne

Lackpumpsen är underbara - och roligt att ha så många skor :)

2007-03-24 @ 19:45:18
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Natalia

de där sailor skorna hade jag sett ut grrr ;) ska ändå ha dem.. får se till att vi inte har dem båda när vi träffas hehe

2007-03-24 @ 23:19:51
Postat av: Amanda

Lackpumpsen var superfina! =)

2007-03-25 @ 09:18:49
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: karolina

hahaha.... Jag har också köpt dom skorna... hihi så natta det gör nog ingenting om du också investerar. Vi får se till att ha dom samtidigt! =)

2007-03-25 @ 18:26:50
URL: http://kalasbyxa.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0