Sthmls i torsdags

Jag har i veckan funderat på att byta nation till typ Värmlands eller Snerikes från Sthlms. Men så i torsdags var vi ju på Sthlms.....

Karro kom hem till mig vid 20.00 så vi visste att vi inte skulle hinna till Sthlms innan nio, och akrro skulle därför få betala inträde. Iofs endast 50 kr. Men men, pengar är tid och vi hade ganska bråttom =)
Vi glömde tom dricka vars ett glas vin hemma hos mig. Hur man nu lyckas glömma ngt sådant men vi ahde bråttom som sagt. Trots att jag hade skrapat upp halva benen bestämde jag mig för att fortsätta med outfitten (svart klänning, leggings m.m) Bytte de höga guldskorna till svarta lackballerinor istället. Väl där (kl 21.10) träffade vi Elnas och Bea som hade köpt Sveriges i särklass äckligaste drinkar. Jag och Karro köpte en flaska vitt som vi delade på. Vi satte oss hos Bea och Elnas och snackade. Vid 22.00 började stället bli riktigt fullpackat. Vi gick på toa, Sveriges längsta kö.

Karro + Toakö


Vi gick ut till baren för att köpa en flaska vitt till. Då var vinet slut där nere. Jag gick upp medan Karro stannade kvar för att snacka med en Amerikanare (senare benämd Amerikanaren). Vid garderoben träffar jag bartendern från Snerikes (senare benämd Pontus) som jag träffat både i lördags (nollegasque) då han jobbade i baren och i tisdags (Snerikes club) då han satt och söp. Jag kände igen honom direkt, han hade lite svårare för att känna igen mig. Jag lämnar honom och beger mig upp till andra våningen för att köpa vin. Då är det KÖ UPP TILL andra våningen. Är det ngn som förstår hur mkt jäklafolk det var där? SJUKT! Kommer tillslut upp och står i baren i en halvtimme för att få en vinare (snacka om desperat). Jag, Amerikanaren, Hans vännina och jag sätter oss i sofforna på "balkongen". 15 mintuer senare har jag och Karro RENT AV slukat flaskan och är lagom glada i skallen. Vi bestämmer oss för att entra dansgolvet och gör en underbar entré!!! Träffar Pontus och dansar sjukt mkt. Riktigt roligt! Karro sitter bara i sofforna med amreikanaren och ja, har trevligt. Vid 00.54 tröttnar vi och beger oss hemmåt. Jag till Flogsta (hrm?!) och Karro till Rackarberget (Till Amerika).


Jag o Karro I Amerika o Karro I Jag o Pontus I Jag o Karro

Nu efterhand, Jag ska INTE lämna Sthlms nation. Fy sjutton vilket ställe. Jag hade en SUPER kväll, med mkt vin och mkt pengar över!!! I love IT!



Nu sitter jag nere i Skåne och bara längtar efter fest och flärd i Uppsala. Torsdag kommer jag gå till Sthlms igen för att shaka MY AS. Sen på fredag blir det väl värmlands. Oj vad jag vill HEM till UPPSALA igen.



Ikväll ska jag träffa mig älskade vän Karro (Lödde-Karro) och det ska ju bli hur trevligt som helst. Saknar henne väldigt. Men nu ska jag och mamma cykla till Kust i Falsterbo för att fika och käka lunch. Jag älskar min mamma hon saknar mig så och vill verkligen att jag ska flytta hem igen. =)

Jag och Karro Karlskrona
Min bästis Karro (Lödde-Karro) och Jag i Karlskrona Sommaren -06


Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0