Väntan

Väntan är lång när man väntar på något roligt. Eftersom jag shoppat så mycket på internet de senaste veckorna så väntar jag på mycket gott :)

Den enda jag har fått hittills i brevlådan är Burburry halsduken. Okej, den är jättefin men jag saknar verkligen min Mulberry halsduk. Kommer nog köpa en ny vid nästa besök i Stockholm.


Igår fick jag reda på att den svarta tröjan från Nelly är försenad eftersom den var slut hos leverantörerna. Skulle komma i slutet av denna vecka.

Ännu väntar jag på detta:

Produkterna från Asos och H&M borde komma denna vecka. Grejerna från Lyxoutlet förväntar jag mig i början av nästa vecka.


(Bilder lånade från Asos, Lyxoutlet, H&M och Zoovillage)



Saker som ligger på funderingslista i mitt huvud,

Mulberry, Ichi och ett par Hanky Panky
Dessa gobitar skulle ju inte vara helt fel i mi garderob.


Shoeholic ® 2006

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0