Leverans från Asos



Min leverans från Asos kom idag. Skorna var super sköna och precis lagom höga. Kommer bli perfekta till julafton och julgasquen. Som vi föresten ska börja STOR planera efter tentan. Ska bli jättekul!

Ikväll ska jag och Karro se Djävulen bär prada. Ska bli hur kul och mysigt som helst. Första veckan jag inte festar en enda dag. Ska faktiskt bli skönt eftersom det faktiskt trots allt är tenta om en vecka. Idag har jag slösat 1250 kr på ett gymkort. Ska bli skönt att träna och kunna somna igen. Har jätte stora sovsvårigheter.


Saknar dig Karolina Nilsson :) Vi ses snart Anna och Anna!


Cyklade ut i regnrusket för att ta mig till Floggan och hämta min leverans från Apoteket. Perfekt med gratis frakt!


Tjao

Shoeholic ® 2006



Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0