Bokbeställning

Då är suget efter nya böcker stort. Mamma var på bokmässan i Göteborg och tog hem Gossip Girl, Ni vet att ni älskar mig (andra i serien) och Martina Haags Hemma hos Martina. Dessa tog slut på tre dagar. Så nu längtar jag efter fler. Trots att jag inte var över förtjust i Hemma hos Martina hade jag tänkt att beställa hennes nya. Det var trots allt underhållning.


Här kommer listan som ska klickas hem när studiebidraget ligger på kontot:

  • Mina hemligheter av Sophie Kinsella
  • Martina Koden av Martina Haag
  • Gossip Girl, allt och lite till av Cecily von Ziegesar
  • Shopaholic & Baby av Sophie Kinsella (när den kommer ut i svenska bokhandlar)



Shoeholic ® 2006


Kommentarer
Postat av: Mikaela

3:e Gossip Girl boken är på väg till mig nu :D
Älskar de böckerna!

2006-10-26 @ 20:47:43
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0