Biofysikalisk kemi + Myskväll

Dagens:
Karro varför skrev du Båtmanskonstans i mitt block i förrgår? Du LURADE mig!!!



Idag började jag 08.15 vilket var väldigt tidigt för att vara Biomedecinare i Uppsala. För det är jag ju faktiskt nu eller i varjefall Biomedecinar studerande.

Hade två väldigt tråkigt, långa och trötta föreläsningar om intermolekylära krafter, ytspänning och annat väldigt uttråkande. Som vanligt somnade Fanny och snarkade högt under många timmar (liten överdrift ang. timantalet). Karro och jag satt och smsade under lektionen angående Fannys snarkande med mera trots att hon endast satt två rader framför mig. Börjar bli lite av en rutin nu, eller ska vi göra det till en rutin Karro? Du väckte ju trots allt mig med det första smset!

Sen kom jag hem från skolan 12.15. Hade tvättid kl 12.00 så jag rusade ner i tvättstugan direkt. Therese kom vid 14.00. Vi satte oss och pluggade vid 15.00. Satt i cirka 2,5 timme tills vi insåg att båda var jättehungriga. Karro, jag och Therese skulle göra Fajitas ikväll eftersom vi hade mjuka Tacoskal kvar efter min och Karros middag i fredags.
Efter middagen drack vi te och kollade på Outsiders som handlade om sexmissbrukare. JA, mitt favorit ämne!

Karro avr den sista att gå vid 21.00. Pontus kom vid 21.30. Vi hade en sjukt mysig kväll med te och tvtittande. Vad händer egentligen mellan oss? Hur långt kommer detta att gå? Han åker ju snart iväg :)

Tänker fortfarande på dig!
Tjao

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0