"Freedom is within you, Giving makes us feel good, Hello to my ṗeople, Say hello to the future"

Sommaren försvann snabbare än vad den kom. Från en dag till en annan var 17 grader en varm temperatur på morgonen, var det 120 gäster på jobbet under en dag istället för 320, började mamma jobba och jag fick börja träna ensam igen, cyklade jag till jobbet utan att möta en enda människa, var det tomt på parkeringen vid badhytterna, fanns det varor på Ica igen.

Igår åkte han. Lämnade Lund, Sverige. Nu är sommaren över. En sommar som gett mig den bästa av bästa män. Som gett mig ett umgänge i vilket jag kan vara mig själv men samtidigt få ro från alla mina utsvävande tankar. Mannen med de lena händerna. Mannen med säkerheten och lugnet. Mannen som hatar att jag skrämmer duvor. Mannen med lockarna. Mannen som lägger en arm om mig på stan. En sommarflört övergick i en djup kärlek. Rädslan att jag aldrig skulle få känna djup kärlek igen fanns sedan förra sommaren. Nu är det bevisat. Jag kunde bli kär igen. Tack för att du gav mig vår sommar tillsammans. Det har varit en av de bästa i mitt liv! Nu är sommaren slut liksom flörten men kärleken, den kommer finnas kvar.

 

 


/Katarina, hans lena händer mot min hud är det svåraste att vara utan

 

 


Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0