"jag blir aldrig samma, från och med du"

Sista examensuppgifterna skrivna, inlämnade och redovisade för denna terminen. En lättnad har spritt sig genom kroppen, samtidigt som en spänning finns som en pirrande känsla i magen. En blandning mellan obehag och välbehag. Nu har jag stigit på posten som Husförman för nationen. Omlottarbete med avgående förman någon månad. Sen sätter det igång. Då blir det eget ansvar som gäller. Samtidigt i sommar gäller det (som vanligt) jobb på Rögeriet i hamnen. Det blir nionde sommaren.....

April/Maj/Juni
Lillebror tog studenten och blev stor. Kusinen fick ett barn och en större familj. Kusin nummer 2 fick en pojk och större familj. M fick fast jobb och egen lägenhet och växte upp snabbt. Mitt hjärta utökades och tog på allvar till sig någon. Jag tog terminen med storm, med riktigt bra betyg.
En bra vår som snart resulterat i en halv sommar (?).



/Katarina, lyssnar på Oskar Linnros nya.

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0