Drabbar flickor i 21-års åldern, från sydvästra Skåne, med en förkärlek för män.

Kalla fötter går inte alltid att bota med gotländska lammtofflor. Inte heller alltid med uppåtmusik från 90-talet.
Dock vet jag att det ger en svårt att sova, svårlösta tankar, uttråkning, irritation och negativitet.
Dessutom har jag under mina år, upptäckt att det är ett vanligt syndrom hos mig. Att få kalla fötter och sticka. Nu är jag där igen.
Samma två frågor varje gång, "ska jag göra det?" och "är det, det bästa i situationen?".

Nu måste jag packa ihop min dator, bege mig de 0,75 metrarna till badrummet och borsta mina tänder för att sen, ytterligare en natt, inte kunna sova för att de svårlösta tankarna och de eviga frågorna dyker upp.

Ångestina®

Katta-oxis-Consumer Healthcare

Brustablett  3500 mg Information om läkemedelsformer

(vita, cylinderformade, bitter eftersmak, 95 mm)
Visa tablettbild (öppnas i nytt fönster) Visa foto

Analetikum
Receptfritt
Förmån Information om Förmån

Aktiv substans
Specialutformad spellista

ATC-kod
NE7J4NE7J4

(visar liknande läkemedel, StillaMina®)



/Katarina, med tanke på att apoteksmonopolet har släppts tänkte jag öppna ett eget apotek, som ska heta "Kattas pärlor".

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan man få stamkundskort på Kattas pärlor?

2010-01-21 @ 15:11:49
URL: http://envisaemma.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0