"I saw mum and dad making out"

Första av två nätter på hotell denna vecka. Sitter på mitt rum på Österslövs bykrog utanför Kristianstad. Otroligt mysigt och inte alls oflott som det låter. De flesta trakter runt Kristianstad är (oavsett vad jag tycker om Näsby m.fl) riktigt mysiga. Dagen har varit uttröttande men otroligt lärorik. Jag vet (eller borde veta) vad det innebär med styrelsearbete inom en Högskolestyrelse. Nu ska jag ned till Ewas rum och diskutera frågor som rör Kristianstads studentkår och sedan serveras det middag. Lunchen med vildsvin och äpplekaka var långt ÖVER förväntningar så, förväntningarna inför kvällen har absolut stärkts. Känner mig allmänt proper/vuxen/engagerad när jag sitter på ett hotellrum och förbereder mig inför middagen ikväll och styrelsemötet under (HELA) morgondagen med Högskolestyrelsen. Härligt att få ta ansvar, men otroligt läskigt! Gaaaahhhh...


/Katarina, ÄR hungrig

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0