They say an end can be a start

Forever is a long long time
When you lost your way

Känslan är tom. Inte mycket mer känns det som det finns. Allt känns förevigt, men inget ger mig känslan av att det finns någon mening med det. Jag är inte ledsen. Jag är inte arg. Jag är varken sorgsen eller deprimerad, bara tom. Tom. Jag känner mig som ett skal. Ett skal utan innehåll. Jag behöver fyllas. Fyllas med något bra, något som ger mig något. Något som gör att jag känner mig hel. Kanske någon, kanske något, kanske allt?!

Fyllas av spänning. Jag behöver flytta. Jag behöver göra er radikal förändring. Jag kan inte stå kvar och stampa på samma ställe. Tror det är nu jag insett att jag kanske måste klara mig själv. Jag kanske måste flytta 70 mil. Kanske måste förflytta mitt liv och börja om.

Saker som hjälper mig på vägen är mina ljuvliga vänner. Englandresa i december. Min familj. Gotland i jul. Drömmar om hur bra allt har varit innan. När jag var liten. Hur fullt mitt skal var när jag fyllde fyra och fick min kassa-apparat. När jag fick kasta mig i morfars varma, snusluktande famn.

Han saknas mitt liv!


/Katarina, det tomma skalet

Kommentarer
Postat av: Ironielle

Att känna sig tom är något av det värsta. Som att befinna sig i en bubbla. Försök att hela tiden ha saker att se fram emot, men även uppskatta de små sakerna i vardagen! Stor kram!

2009-10-19 @ 12:11:45
URL: http://ironielle.blogg.se/
Postat av: Lisette

Hejsan:)

jag har en outlet där jag säljer massa saker allt från skor och kläder till accessoarer, ta gärna en titt :) Sen är det bara att skriva en kommentar så pratar vi om hur vi ska fixa de :)



Direkt sidan till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



Kram lisette

2009-10-20 @ 17:31:03
URL: http://lisettee.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0