Så pluggar en brat.

Plugg hos föräldrarna i Skanör. Biologi och kemi i maten. Mamma har middagsbjudning.
Innebär, Jag sitter och läser och skriver anteckningar från kurslitteraturen samtidigt som jag dricker bubbel och knaprar på halvrostade cashewnötter. Nere springer en 10 mån valp av ljus labbe, golden och springer. Hoppas pappa blir fäst!

Kan det vara bättre pluggförutsättningar? Jag tror inte det.

Nu, gå ner och fylla på mitt glas.
Snart, hemmalagad lyxlasagne, mer bubbel och trevligt sällskap.
Senare, liggandes på föräldrarnas säng tillbaka med böckerna och med stjärnorna lysandes i taket!


/Katarina, sånt é livet, sånt é livet. Så mkt kärlek, bor det här!

Kommentarer
Postat av: Emma

När är det pluggdags för oss i Skanör? För det tycker jag verkar trevligt =)

2009-01-25 @ 13:46:39
URL: http://envisaemma.webblogg.se/
Postat av: johanna

fin bild!

2009-01-26 @ 15:45:30
URL: http://hape.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0