Musikinspirationen i lägenheten.

Jag tror det är dags att presentera min roomie. Min Sandri! Vi har känt varandra i mer än 11 år och hon är en stor inspiration. Sandra läser en kandidat i miljövetenskap och källsorterar allt. Vi brukar skoja om att hon läser till miljörättsaktivist. Hon är förman på Blekingska nationen och sitter i olika råd hos bla AF. Hon lär mig mycket och vår relation ger mig väldigt mycket. Att skratta mycket varje dag gör att jag mår bättre. Jag hade hoppats på att vi skulle få bo kvar här, resten av våra liv... Leva i en bubblan!

Sandra inspirerar mig mest på musikfronten. Hon är otroligt intresserad av musik och kan allt om alla. Speciellt dansk musik. Jag har blivit frälst! Allt från Veto, Mew och Nephew till Alphabeat och Spleen United. Ljuvligt med massa nytt ljud i talarna!



/Katarina, varför visar Tyra alltid brösten?

Kommentarer
Postat av: Karro

Haha! Jajemän!

Hoppas du och Alex har kul i Tingsryd!

2009-01-31 @ 10:05:28

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0