Könsorgan bland maten

Idag så jag en killes snopp på Ica Malmborgs i Lund. Ja, okej, det var inte skinnflöjten som hängde ut, men inte långt ifrån.
Jag mötte en kille, relativt kort, i 17-års åldern. Han hade väldigt FÖR stora jeans och de hängde ner över halva röven (uppenbarligen tyckte han att det var snyggt). Hans kalsonger var tajta och vita. Penisen låg slängd över byxkanten och tack vare (eller kanske snarare pga) de ljusa och väldigt taighta kalsongerna såg jag hans pillesnopp.
Jaha, tänkte jag. Då har man fått veckans snopp-ranson.

Vems ser jag nästa vecka? Kommer jag att veta hans namn denna gång? Eller har jag kanske bara glömt namnet på fyllan?



/Katarina, den som lever får se

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0