Återigen går lilla flyttlasset.

Nu tänkte jag göra det ordentligt officiellt. Imorgon blir jag Lunda-bo. Endast för 4 månader, men ett tag blir pendlingsavståndet lite mindre till Kristianstad. Härligt att flytta in hos gamla gymnasiekompisen Sandra. Härligt att kanske få leva lite studentliv. Härligt att kunna bestämma vad man ska laga för mat. Härligt att leva på extensminimum (som om jag någonsin gjort det?!!!) igen. Härligt att bo närmare kära vänner!



/Katarina, börjar tröttna på gråa Malmö, och funderar på att Lund kanske passar mig bättre. Bra med prövotid!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kul! Studentliv i Lund om våren slår ju faktiskt det mesta.

En annan Lundabo funderar, precis tvärtom, att flytta till malmö.

2009-01-04 @ 10:18:43
URL: http://ingrid87.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0