myrstacken förvandlades till ett gung med "Ljuden"...

Malmöfestivalen. Pågått en vecka. Denna ökända festival som drar till sig alla under 16 år inom en radie på fem mil. Det fungerar som en magnet och människor under 16 år, har ett magnetfält i huvudet. Detta år har jag spenderat ovanligt mycket tid i denna myrstack. Har kikat på underbara Markus Krunegård, käkat Langos för första gången (usch och fy!) men missat alla förfärliga stånd (var har de tagit vägen?). Igår lockade Alex in mig med ett löfte om vin i solen. Svår var jag inte. The Sounds på stora scenen och jag var överförtjust. Blev otroligt positivt överraskad. Maja Ivarsson är otroligt snygg i sitt blonda hår, kimonoinspirerade klänning och svarta klackar från Zara. Hennes juckande på alla medlemmar i bandet gjorde det inte sämre. Nu kan jag inte annat än att bara spela The Sounds på Spotify. Speciellt har jag fastnat för "Hurt you", som känns väldigt rätt i tiden just nu.

You should come over
Cause I can tell from your eyes
Why won't you tell me what's really on your mind
Too much confusion
You need a little more time
So many times now we've been through this before
Can we start over
Or should I leave you behind?
Give me an answer
But please don't tell me the truth
What's your solution?
You can't make up your mind
This is my answer, you know I wanna leave


/Katarina, åter fjortis igen. För nu drar vi till Ayia Napa, good bye!

Kommentarer
Postat av: KATARINA PEZER

gillar ditt namn ;) haha

2009-08-29 @ 11:59:58
URL: http://kapezer.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0