Slöseri med rykten

Spaning. Spaning är något av det bästa jag vet. Sitta på en resturang, sippra på ett glas rosé (sluka en flaska snarare), titta på folk och kommentera. Underbart! En annan del av spaningen kan vara att kika in pojkar. Killar som passerar. Då handlar det mer om att kommentera godingarna.

Förr förra lördagen avslutade vi kvällen på Slagthuset, där Axwell började spela vid 02:00 (Usch, jag avskyr Slagt, men Axwell var bra). Där såg jag givetvis en av godingarna jag spanat in denna sommaren. Han är ganska kort, men den blonda knuten på huvudet. Hur kan jag motstå (det vet ni att jag inte kan!)?

Min favoritkille med knut. Paulinas pojkvän, Totte.

På efterfesten fick jag veta att han legat runt med alla. Vilket slöseri. Här har jag spanat länge, åtminstone några veckor, och så får jag reda på att han har rykte som slampa. Tänk dig att ha det ryktet efter sig. Så mitt span på honom slutade väldigt abrupt. 


/Katarina, letar nu ivrigt efter ett nytt span

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0