Pengar är ångesten som rinnande handsvett på bordet

Spendera för mycket pengar. Ja, det gör jag. Det är något som jag försöker förneka för mig själv, men det går inte alltid. Inte när jag fösöker föra "köpdagbok" för en månad och misslyckas efter tre dagar. Jag kommer gå under. Så, nu måste jag sätta stopp. Jag började lite smått med "jeansskjortan" från Monki. Dock köpte jag ett bord på Blocket igår. Hur skulle jag kunna låta bli. Bra skick, NK designat, 50-tal och teak = Katarina viftar med plånboken!

Nu har jag börjat inse att det är en ångest. När jag köpte skorna hade jag ångest efteråt. Ett av de största varningstecknen. När gråten ligger i strupen, andningen blir snabbare och händerna börjar darra. Då ska man nog sluta va?

Så bordet var de sista jag shoppade fram till den 25. Endast en vecka. Börjar precis som de som ska sluta röka gör. Lite i taget. Upp till bevis, Katarina. Fortsättning följer givetvis!



/Katarina, det här med hårfärgningen ska jag skjuta upp en månad. Ska SPARA pengar!

Kommentarer
Postat av: byron

Ett riktigt snyggt bord! Har några teakmöbler hemma också.

2008-10-23 @ 15:53:38
URL: http://gatto.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0