Inspirationen av min garderob

Den senaste månaden (ja, jag vet att jag är sen), har jag upptäckt hur underbart inspirerande The Sartorialists bilder är. Hur mycket mer du ser och kan hitta ur din garderob när du har varit inne hos honom och kikat på hans bilder. Hur grym du blir på att kombinera de 3 år gamla reabyxorna med mormors avdankade clownkavaj med axelpuffar. Han gör att jag har insett att min garderob är full av användbara kläder. Kläder som tidigare har hängt och varit nära på att åka till Myrorna, har nu blivit mina mest användbara och favoriserade plagg.

Mitt senaste påhitt, efter en dos inspiration, är min gamla avdankade Zara kavaj som nu används flitigt, men denna gång är ärmarna rejält uppkavlade.

Självklara bilder från The Sartorialist


/Katarina, har hittat sig själv genom andras bilder

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0