"In, and out, of my life"

Vi alla letar efter en sak. Medvetet eller ej. Lyckan! För att finna lycka (som egentligen är odefinierbart) "måste man" finna kärleken. Komedier handlar oftast om att på ett eller annat sätt finna kärleken. Det är faktiskt inte alla som letar, medvetet. Jag har legat i det facket i 2 år. Jag ville vara singel. Jag ville vara själv. Jag ville ha tid med kompisar och familj. Jag behövde växa själv. Därför hittade jag ingen. Under dessa två år i "jag-letar-inte"-facket, har jag inte varit kär. Jag har inte velat det. Du måste "våga & vilja" satsa. Du måste lägga ner tid på andra och på dina känslor.

Jag bestämde mig för lite mindre än veckor sedan, efter att jag en längre tid faktiskt insett att jag saknar "någon" (Något!). Efter två år av tankeverksamhet och uppväxt har jag nu insett att jag är redo.

Senaste:
Igår träffade jag en kille. För första gången på två år bubblade, som champagne, i magen. Fjärliarna flaxade som aldrig förr. Det stack i fingrarna och yrseln tog över.

Jag hade glömt hur det kändes........



/Katarina, duschen behövs mer än någonsin

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0