Ett kliv i rätt riktning

Nu har jag tagit första steget för ett nytt liv. Jag har bestämt mig för att jag, efter 2 år som singel, är sugen på ett förhållande. Mysigt att ha någon som tycker om en. Så, jag tog första steget igår. Jag bjöd ner honom till nästa helg. Om han väljer mig eller en festhelg med kompisarna i Kalmar, vet jag inte än. Jag gjorde det ivf. Jag vågade och jag utsatte mig för en risk. För vågar jag inte satsa kommer det aldrig bli något. Så, vi får väl se. Jag hoppas ju att han väljer mig. För han är väldigt söt!



/Katarina, fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: alex

Märta?

2008-10-19 @ 23:52:35
Postat av: Katarina

Yes, Märta!

2008-10-20 @ 09:05:43
URL: http://shoeholic.blogg.se/
Postat av: alex

märta stjärtaaaaa :)

2008-10-22 @ 21:55:36
Postat av: Emma

Jaså? Här hittar man dig också =) Ses imorron! Förresten så läste jag 11 sidor i kulturanalyser innan jag bytte bok... Suck!

2008-10-23 @ 09:06:53
URL: http://envisaemma.webblogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0