En tripp till ön

Idag har det blivit mycket publicerat på bloggen. FIck en liten inspirationskick av att leta runt bland sparade bilder på min dator. En annan anledning är att jag inte kommer blogga på länge och måste därför kompensera för det. Imorgon bär det av med tåg, buss och båt till Gotland. Där hämtar pappa mig med bil och vi dra ut till stugan (2 mil norr om Visby, ungefär Lummelunda). Längtar så efter Gotland. Har saknar det så. Världens mysigaste plats oavsett om det är snö, sol, regn, storm, ja, allt passar till denna ö. Det är mitt andra hem och jag hade faktiskt kunnat tänka mig att bo där, ivf några år!


/Katarina, in and out of my life

Kommentarer
Postat av: Emma

Katta Katta, jag tycker att det är lite orättvist att du ska sitta där i din stuga o ha det jättemysigt i flera dagar med din familj... Och så ska jag o Lisa skriva arbete, suck! Jag ska i alla fall bjuda henne på gott te och bananochokladmuffins, hoppas du är riktigt avis! =)

2008-10-28 @ 07:47:43
URL: http://envisaemma.webblogg.se/
Postat av: byron

Vill så gärna åka till Gotland.



Själv får jag vara i Skärgården så länge tills resan blir av.

Håller med dig i att vissa platser är bra oavsett väder, precis så är det med att vara i skärgården.

2008-10-29 @ 12:04:14
URL: http://gatto.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0