Förvirring i lådan

Nu är det inte långt kvar. Helgen är redan planerad, i Skåne. I Skanör. I Höllviken. I Malmö. Det är med blandade känslor jag imorgon beger mig från Uppsala. Jag älskar mig lägenhet. Jag gillar mina vänner här uppe. Jag hade precis skapat kontakter i Stockholm. Jag älskar att ha min syster på Kungsholmen.

Samtidigt, så finns min utbildning i Skåne. Mina föräldrar bor i Skanör. Mina bästa vänner finns där nere. Jag är så förvirrad, men ändå så säker.

Jag kommer saknar livet här uppe, men jag kommer tillbaka! Utan den tanken står jag inte ut...




/Katarina, kan inte Stockholm och Malmö byta?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina bilder!

2008-05-29 @ 19:35:52
URL: http://jels.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Ska du inte plugga mer i Uppsala?



Jag bytte från Uppsala till Lund och ångrar mig inte en sekund. Skåne är fantastiskt och min helg ska också spenderas i Malmö med pojkvännen i Västra hamnen.

2008-05-29 @ 21:10:22
Postat av: M

Din Michael Kors klocka finns hos asos för 1700 nu.

2008-05-30 @ 07:19:59

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0