Dagens betraktelser med solglasögon

Växlande väder. Solen sken in genom fönstret imorse. Sen blev det regn. Tur att jag inte gav mig ner på stan. Jag hade ju kunnat få vatten på mig. Vatten och dusch är överskattat. Speciellt om man jobbar, har skadat handen och inte orkar ställa sig under ett vattenfall för att se ut som en långhårig hund i hällregn. Samma sak gäller mat. Laga och äta mat är överskattat.

Jag har blivit lat. MEN diskat, det har jag. Och målat på det avskavda från mina marinblå naglar. Och läst bloggar. Och titta på eftermiddagsserie. Och sovit. Ja, lite har hunnits med. Dessutom läste jag klart nya Elle. Jag är en sådan som sträckläser den tidningen. Otroligt välskriven och med underbara bilder, såväl reportage som reklam. Genom dem fick jag redan på Le Specs hemsida.

Mina solglasögon är väldigt använda. Speciellt om det är sol, men ibland även i hissen. Hittade ett till par från samma märke som jag ska klicka hem. Billiga, rolig design och bra kvalité. Hittar ni några?


/Katarina, "bakom mina solglasögon kan jag va mig själv"

Kommentarer
Postat av: Debbie

Haha! Va sjukt, jag brukar också säga att mat är överskattat :P Jag är en sån där som lätt glömmer bort att göra mat och sen finner mig väääldigt hungrig, så hungrig att jag vill ha något på momangen och inte orkar ställa mig i köket och blanda ihop något ätbart :P



Ska kika in solglasögonen :) väldigt fina!

2008-05-21 @ 17:49:58
URL: http://dendardebbie.blogg.se/
Postat av: Debbie

Aaa, fast funkar ju trist nog bara på skinnskor.. andra får man bara plågas med, så som du gör så duktigt ;)

2008-05-21 @ 21:22:25
URL: http://dendardebbie.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Snygga solglasögon!

2008-05-22 @ 15:05:27
URL: http://iennifer.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0