Avigsidan

Rösten. Vilken röst? Ja, jag är istortsett stum. Kan ge ifrån mig lite pip, viskningar och visslingar. Det känns lite nere. Jag pratar i vanliga fall en hel del. Jag vet!

Dock är jag faktiskt lite ledsen (eller nere). Jag har nämligen nästan endast fått negativ respons på min "röst-tappning". Visst kan det vara roligt skämt att "Oj, vad lugnt det blir på bussen" eller "Vad skönt att Katta inte pratar". Det kan vara roligt att höra någon enstaka gång, men att få höra det 20 gånger av 13 olika personer blir för mycket. Det får mig att tänka. Är det så att folk tycker att jag pratar för mycket? Vill folk att jag ska sluta kommentera och prata? Jag vet inte, men just nu känner jag mig inte som världens mest uppskattade människa!



Tack Karro för att du sa att det blev tråkigare när jag inte pratade!



/Katarina, ska egentligen jobba imorgon, men ska nog stanna hemma pga "röst-tappningen"

Kommentarer
Postat av: Debbie

Åh :/ Vet hur det är! Är också pratglad och får såna kommentarer när rösten försvunnit :P Mindre roligt när de blir för många såna. Men dom är säkert bara avundsjuka på att du har lätt för att prata, finns trots allt en hel del fegisar därute som har svårt för att vara sociala med eller utan röst ;) Sjukt jobbigt när man inte kan vara med i konversationer, haha.. jag brukar iof försöka vara det ändå och låta som en nerknarkad kråka! :P

2008-05-12 @ 10:24:37
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Jonathan

Hej Kattis,

Det här nya bandet gör skitbra musik och tar helt avstånd från musikindustrin. ÄNTLIGEN någon som säger ifrån ordentligt. Ladda deras nya platta gratis på deras sida. Läs deras text om varför de väljer att göra på detta sättet! Det fick iaf mig att hajja till.

Länk:

- www.magnacartacartel.com

Music forever!

/ J

2008-05-12 @ 15:51:50
Postat av: Karro

Men det blev det ju!

2008-05-12 @ 19:22:44

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0