This is my outfit for the next two weeks

Så. Idag blir det helrosa. Matchar min rosa plyschdress från H&M med cerist didem med rosett och ett vitt bandage från Enköpings lasarett. Nu är jag nämligen 4 stygn rikare. Jag fick titta på tån när de hade sytt klart den, och visst, det var riktigt snygga stygn. Så cool är jag nu. Från att inte kunnat titta på en cysta i Skåne till att titta på en sydd och blodig tå (jag har ju faktiskt varit med om värre saker, typ muskelpreparatet) här uppåt landet.


Som ni kanske ser på en av bilderna så har pappa fixat en router till mig. Så nu kan jag sitta i sängen och blogga. Men, det gör jag inte. Sitter snällt och lydigt kvar på min fina svarta skrivbordsstol (som pappa så snällt tagit upp). Ja, pappa är en liten byggareBOB. Han ska hänga upp mina tavlor nu, så CIAO!



/Katarina, är sjukskriven i två veckor nu, så jag lämnar staden och far ner till Skåneland, igen!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0