spåret, boken & tightsen

bok, säng + tofflaSitter nu på Vasaloppets hemsida och följer min kompis, Fredriks resultat (nu har han varit ute i cirka 8 h). Det har gått riktigt bra för honom. Mycket bättre än vad jag trodde om jag ska vara ärlig. Jag tycker att han är otroligt duktig och grym som vågar sig på de 9 milen mellan Sälen och Mora. Just nu är han inne på de sista 8,9 km.

Medan Fredrik är ute i spåret och spränger sina blodblåsor i händerna, ligger jag i tights och duntofflor i sängen och läser reaboken. Sjukt skönt att kunna ha en HELLEDIG dag. Hade tänkt cykla till gymmet och springa lite, men just nu kom det lite snö (?) så det får vänta.

Nej, nu ska jag nog fortsätta på sida 43 och läsa om Emmas hemligheter!



/Katarina, trött men sugen på provjobbet imorgon

Kommentarer
Postat av: NINA

Den boken skulle jag vilja läsa!

2008-03-02 @ 17:23:15
URL: http://anina.blogg.se
Postat av: Nika

Rekommenderar du den boken?

2008-03-02 @ 19:53:02
URL: http://nikamann.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0