"jag fatta allt och ingenting"


Förvirrad. Jag är förvirrad. Jag vet inte vad folk vill. Är det en vän de är ute efter? Är det ett ligg? Är det mer än så? Är det känslor som är inblandade? Ibland orkar jag inte. Som just nu. Nu orkar jag inte. Jag orkar knappt svara på hans sms. Kan han inte bara säga rakt ut vad som gäller eller endast ge mig EN sorts signaler.
Nej, jag kommer inte till dig ikväll. Du får klara dig själv tills du har rett ut dig själv!

Ibland vill jag bara ha Markus Krunegård. Då vet man ivf vad man får. EN vampyr! En sugande och spyende sådan. En perfekt och snygg människa i luva!

"Ärligt talat, det var skönt med ett dålig svar"



/Katarina, och ingen annan kommer in!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0