"Give me more of the attraction"

Ni vet saker som man inte "ska" tycka om. Saker som är tabu. Typ schlager, mat som innehåller inälvor eller porrtidningar. Saker som man gör och använder, men som man tycker är pinsamt att erkänna. Dessa saker varierar självklart stort mellan individer. Det som jag tycker är pinsamt tycker kanske någon annan är vardagsmat och omvänt.

Jag tänkte jag skulle erkänna en av mina "tubuer", jag ÄLSKAR Ola Svensson. Ja, jag är otroligt förtjust i denna blonda, barnsliga och väldigt korkade skåning. Det gick så långt att jag tom ringde två gånger på honom i schlagersemin (ännu en av mina "tabuer"). Jag skäms, men kan inte förneka att jag idag lyssnat på "Love in stereo" minst 8 gånger. Både Natalie och SOS spelas flitigt i min telefon. Jag har svårt att se på honom när han pratar eftersom det är Sveriges 3:dje mest korkade människa (Sibel har både 1:a och 2:a platsen).

Ola, pratar du inte, så kan jag absolut ställa upp på ett hångel!!!


 
Ps. Vad fasiken har han gjort med håret och vad har han på sig i disneymusikalen? Dock är Molly Sandén väldigt snygg.


/Katarina, nu är det dags att avslöja era "tabuer" !

Kommentarer
Postat av: Debbie

Hahaha.. du e så skön människa! Jag vet verkligen vad du menar, tror vi är fler som delar ;) Fast inte vad gäller Ola, mer Danny isåfall.. hatkärlek på hög nivå!

2008-03-13 @ 19:11:47
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Petra

Gå gärna in på min blogg och läs om Disney ur ett vridet genusperspektiv
:)

2008-05-09 @ 22:21:32
URL: http://www.petra79.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0