Veckan som kommer

YES


Idag börjar min vecka.
Ja, det känns verkligen så. Idag har jag tränat, trots det ruskiga vädret (varannan snö och varannan regn). Ikväll blir det buffé på Göteborgs nation med hela klassen. 80-talstema och förmingel hos Joanna.
Imorgon fyller Emma år, och Holmiana står på schemat! God mat och mycket mousserande vin. Sen drar vi oss givetvis in på Stocken!
fredag lämnar jag, Joanna och syster landet här uppe och flyger söderut. Skön familjekväll!
lördag firas mormor med hela feta släkten och på kvällen är det Lund som gäller. Gymnasivännerna, Joanna och Sandras universitetsvänner. Roligt med mix! Dessutom kommer killen som figurerade i min dröm härom natten. Katta lyckas fånga enda killen med goose. Som alltid Katarina, i ett nötskal!!!

Sen stannar jag i sköna Skåne LÄNGE. Käkar sushi, festar, går på bio, våldsgästar Lund och är allmänt snygg! Allt som vanligt då. Mamma har även lovat mig en fotbehandling. Så kanske får tillfälle att inviga mina nya skor!



/Katarina, veckan har bara börjat

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0