Uppdatering

liten timberland
(Klicka för större bild)


Det är nog dags för en upptadering av vinterkängorna när de håller på att ramla sönder efter 6 års slitningar. Mina älskade Timberland kängor har stått mot mycket. Jag hade lätt kunnat ha de 6 år till, men de var väldigt slitna inuti. Så idag uppdaterade jag till ett par ljusa. Nu börjar jag ångra mig. Jag skulle kanske köpt ett par i den mörka nyansen igen, men iofs, LITE variation måste väl infinna sig.
Kan ni gissa vilka som är de nya?



/Katarina, sitter och visar sig naken på internet

Kommentarer
Postat av: Gloria

hur många par skor har du egentligen? har du nåra designer skor då?=D

2008-01-15 @ 06:23:41
Postat av: Katarina

Hej Gloria!

Jag har MINST 40 par skor. Då är inte alla sommarskor inräknade som ballerina, öppna pumps osv. De är nämligen undanstoppade! Jag, jag har även designskor. Men det är mycket blandat. Lite mer pengar för ett par skor, då är det ofta bättre material, men de vågar man kanske inte använda så ofta. Jag köper gärna 3 par skor från skopunkten varje vår för att kunna slita ut varje sommar!!!

2008-01-15 @ 07:48:16
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Andreas

Jag gillar dina gamla Timberland jag gissar att dom finns på skohyllan?Till Salu?

2008-04-20 @ 22:49:32

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0