The beginning

Jag klarar det. Jag var själv lite tveksam till om jag skulle klara det, men det gör jag galant. Mindre på tallriken, mindre att gå runt och bära på. Mindre kolhydrater (eller nästan inga alls) och mer träning. Imorgon sätter jag igång. Träning MINST 3 ggr/vecka. Idag var jag på Löplabbet och shoppade loss. Nya skor (som redan är invigda) och nya träningsstrumpor.
Jag är på gång, jag är laddad, jag är tänd!

träningsskor real



/Katarina, gud vad pinsamt, jag gillar Tomas Ledin

Kommentarer
Postat av: Debbie

Jag älskar Tomas Ledin! :D Inget å skämmas för tjejen! Haha. Hur som helst, härligt att du är laddad för att motionera! Har en kompis som springer en viss tid varje dag sådär, hon köpte nya skor och allt.. är riktigt imponerad :) Jag är mer för raska promenader! (går alltid väldigt fort).. lycka till! :)

2008-01-09 @ 15:44:24
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Anonym

hejhej! men gud, kolla.... jag kan skriva i din gb igen! =) trevligt. Jag är också på gång, lina och jag kör 3-4 ggr i veckan nu på gerda! =) det är skit bra. hej oss kram

2008-01-10 @ 18:14:13
Postat av: Natalie

Lycka till med träningen :)

2008-01-13 @ 19:39:40
URL: http://naw.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0