Stock, respons & KÖ!

Jag fick grym respons på inlägget, "Killar, kåthet & förhållanden". Tack! Nu är jag lite nervös inför kommande inlägg. Jag skriver typ två sådana superinlägg på en månad. Ska försöka bättra mig. Jag är ju ganska rolig ändå (mmm!).

Stocken igår. Få bilder men mycket prat. Otroligt för många killar med fel kläder. Vita Converse, så snygga på stan med en rutig skjorta. Vita Converse, så FULA tillsammans med ett par jeans, blårandig skjorta UTANFÖR byxorna på ett uteställe. För fasiken, nu ska jag länka direkt till Herrbloggens "Klädskola för unga champagnedrickare".

Alex fösökte trigga mig att gå fram och säga till killar hur de skulle klä sig (helt rätt av mig, för det har jag ju verkligen med att göra). Jag gick faktiskt fram till en kille, han tog det sjukt bra. Han tackade! Kan ha varit för att jag la fram det väldigt bra.

Ivf, Stocken igår.
Kön:
Vi stod ända ute på trottoaren och köade 18:45. Kön var konstant SÅ lång. Karin köade i 50 minuter. Älskad nation!
Bilder: Ja, vi lyckades hamna på typ 3 mingelbilder (WHY?)
Kvällens självförtroende: "Jag skulle gärna dricka drinkar med dig. Du är väldigt söt! Men jag har en date"
Kvällens Hippie: Katarina, med paljettkjol, lila naglar, lila armband, stora klockan och lila hippieband med mittbena
Kvällens snyggaste: Fasiken vad jag tycker att Anders och hans bror Richard är snygga!
Kvällens syn: Jag sitter med ett champagneglas, en drink och ett roséglas i händerna. Det såg nog ganska märkligt ut!




/Katarina, har haft en riktig festvecka



Upt 2008-01-18
Kom precis på att det var fotografen som jag gick fram till.

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hejhej!
Tack så mycket för de orden.. jäkligt skoj att höra att du gillar nya designen...

2008-01-18 @ 23:32:34
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Kelly

älskar din pälsmössa :)

2008-01-20 @ 12:16:48
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0