Kort och gott

Herr Nilsson, även kallad Alex, ringer. Hon frågar om jag gick hem själv. När hon får ja, som svar är motfrågan, "Fick du ingen eller?"
Katarina svarar, "Fick och fick, livet är för kort för att hångla med killar med vita gympaskor och skjortan utanför"

Jag inser verkligen att jag är Sveriges mest ytliga människa. Men visst är det lite så. Livet är för kort för att umgås/hångla/ha sex (välj vad du vill), men fula/otrevliga/dåligt klädda (välj vad du vill) människor. Eller? Samma med vänner. Umgås inte med folk bara för att du ska. Umgås med personer för att ni har roligt tillsammans. De som inte ställer upp för dig, ställer inte du upp för. Människor som är dumma, de skiter du i.

Livet är kort, därför måste vi göra det så roligt som det går! Så lever jag.

alex o me
Herr Nilsson och jag på Snerikes nation. VI har väldigt roligt tillsammans!


/Katarina, trött på att slösa tid på folk som inte är värda mig

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0