Klackar, klackar & en liten sko

total bild för skor liten
(Klicka för större bild)


Jag har ett problem. Min shopping. Det har blivit ett problem. Kanske inte shoppingen rent allmänt utan skoshoppingen. Jag hade lätt kunnat lägga 10000 kronor på ett på skor, om det var "DE" skorna. Nu har jag hittat en par pjäser, från Steve Madden, som jag måste ha. Jag måste! Jag har inte råd att både shoppa från H&M-katalogen och köpa ett par klackar för över 1000 kronor. Åhhh, what to do? Det lutar lätt åt skorna. Jag vet EXAKT vad jag ska ha för kläder till (som alltid).



/Katarina, är kär x 2

Kommentarer
Postat av: Klädhängaren

Wow, dem var gaalet coola! Jag hade lätt kört på ett par lovely shoes för det kan verkligen göra vilken outfit outstanding =) H&M, det finns alltid ;) Pusspuuuss // Catrin

2008-01-08 @ 08:14:53
URL: http://kladhangaren.blogg.se
Postat av: Angelicas Closet

Dom var hur snygga som helst!

Det går bara bra med träningen. Powerwalkar och äter ännu nyttigare än tidigare. Körde igång med gymmet idag ;)

2008-01-08 @ 20:56:57
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Bob

Nice blogg o sen gillar du skor lika mycket som
mig verkar de som. En skovän skulle du ha som ger dig skor i gåva.

2008-03-25 @ 17:48:22

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0