I bästa vänners sällskap

  
Sitter och lyssnar på denna underbara låt. Kunde inte låta bli att lägga upp den till er. Jag hörde den för längesen i en film, men fick då inte reda på vad den hette. Sen köpte syster Cosmopolitan och fick med filmen The last kiss, där denna låt fanns. I sluttexterna fann jag artist och låtnamn. Jag ryser när jag hör den. Hon har en underbar röst!

Ikväll har jag städat hela lägenheten. Jag storstädade på 40 minuter. Det ni! Jag skulle iväg till Ica Folkes med vänner för att handla mat till kvällens middag. Vi lagade pasta med tillbehör, spelade Uno (Elin vann!) och kikade på hockey (silver är ändå okej!). En kväll som behövs såhär en vecka innan tentan. Imorgon är det plugg igen. Vakna 08:30, tror jag det är som gäller. Så nu är det bara i säng med mig! Mamma och pappa kommer snart upp. Mys pys!

Ps. mitt tusende inlägg!



/Katarina, trött i ögonen men lycklig av sina vänner

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0