Fobin som jag skrivit mest om

Alla som känner mig riktigt väl vet att min absolut värsta fobi är spindlar. Det är inte så att jag är rädd för spindlar och skriker till lite när jag ser en. Utan som mamma uttrycker det "Katarina, du har ett handikapp". Jag kan totalt "freaka ut" bara av att jag inbildar mig att det finns en spindel i rummet. Den 23 december fick jag ett sånt utbrott. Jag klarade inte av att vara kvar i rummet och fick stänga in mig i mitt eget rum och sätta på min spindelskrämma. Som sagt det är ett handikapp då jag måste undvika och avstå från saker pga min fobi. Pappa mailade över denna fina serie för att göra mig lite gladare.

serien

Serien är ett utklipp från Sydsvenska dagbladet den 29 december


/Katarina, lyssnar just nu på Metallica

Kommentarer
Postat av: v

spindlar är hemska varelser. eller alla småkryp är nog nästan de. förutom små söta nyckelpigor,

2008-01-03 @ 01:53:00
URL: http://goldiee.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0