Besked om olydnad

Ibland inser man att tiden man umgåtts med folk endast varit slöseri. Du inser att människan du trodde att du gillade inte är vad du förväntat dig. Då slutar man umgås! Enkelt. Sen hånar du dem inte.

Jag är bra uppfostrad och är alltid trevlig och glad. Dessutom vet jag hur man ska uppför sig. Det hade man inte kunnat tro igår. Då jag sa exakt vad jag tyckte om en person till honom genom elaka kommentarer. Så uppför man sig absolut inte. Hälsa ska man absolut göra, men där ska det vara stopp! Så idag var jag tvungen att ringa det obehagliga och pinsam samtalet. "Förlåt, för att jag betedde mig otrevligt igår". Sådant är tvunget när man beter sig illa.

Igår hade man tom kunnat tro att jag var avundsjuk. Katarina, avundsjuk, hahaha! Jag är den minst svartsjuka personen i världen. Vilket nog bottnar i min öppenhet till människor. Däremot gillar jag inte CJs tjejkompis. Jag är inte kär i CJ, men det är jobbigt att veta att han är med någon annan. Han är ju min reserv! Igår var det min tur att dissa honom, då han hade fyllt sig totalt med Fishermans.



/Katarina, förlåt för att jag betedde mig som om jag vore 8 år

Kommentarer
Postat av: josiee

dene e jobbig men starkt av dig att ta tag i det, hoppas det gick bra!!!ha en bra helg!

2008-01-26 @ 08:10:17
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0