Apor i garderoben

Jag insåg för ett tag sedan att min garderob består nästan till hälften av kläder från Monki. Om det inte är en snygg svart kjol med hög midja, så är det ett vanligt vitt basic linne eller ett par tights eller en topp eller ett par jeans eller något annat. Igår blev det inte sämre då jag kom hem med fem plagg från Monki. Deras grej är numera, ALLA reaplagg 20 kronor. Kan ni förstår? 20 kronor! Karro köpte 4 par jeans för 80 kronor. Vilket är grymt!

Efter denna upptäckt bestämde jag mig för att plocka fram alla plagg från Monki och titta igenom vad jag hade. Det resulterade i en klädhög som täckte min säng. Jag tog ett kort och sen räknade jag ut att totalt har jag betalat 2068 kronor för ALLA dessa kläder. Är inte det en ganska bra deal?
Mina nya favoriter är de svarta byxorna som jag igår köpte för en tjuga. Häftig knäppning, uppvikningsbara, pösiga och skrevet sitter nästan nere vid knäna. Lovely!

En students bästa affär, Monki!



/Katarina, älskar apor

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0