Längtan...

Vaknade av att Alex gick på toa (ja, vi körde en HELkväll med övernattning och allt). Då utbrister hon att det snöar. Kände att jag inte alls ville stiga upp ur sängen. Det hade varit mycket trevligare om det hade varit ballerinasko-väder. Ringde Hjärtat och fick rapport från Malmö. Strålande sol, vindstilla och 14 grader varmt. April är den månad då skillnaden mellan Skåne och Uppsala/Stockholm är som störst (känns det som).
Vill ha klackar, solglasögon och nya vårjackan!

jag + gölas + skåne
Bilden tagen för ca en vecka sedan på Café Kust i Falsterbo. Jag provar Annas Gucciglas och dricker favorit-rosén (som jag kommer att skriva mer om senare i veckan)



/Katarina, nu måste jag sova

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0