Finbesök på fötterna

Jag har inte använt strumpor på två veckor. Jag har inte använt skor på två veckor. Jag har inte gått normalt på två veckor. Jag har sett ut som ett freak i två veckor. Varför? Jo, jag har ett bandage (som ser ut som Hitler har varit och bombat lite) på foten som är stort som Afrikas största savann. Därför kan jag ej köra på mig en sko. Så som tröst för att det är SÅÅÅ synd om mig fick jag ett par lyxstrumpor av moster. Ljusrosa och allt (jag fick välja själv!)!

strumpan

Ikväll gäller det. Ikväll ska jag supa för första gången på två veckor. Jag hatar ordet supa. Men ikväll känner jag att tendensen för att sjunka så lågt som en supning kan inträffa. Vi ska grilla hos Martin och jag ska smutta på rosét. Fy fasiken vad mysigt med vårvärme.

Nu måste jag avsluta för Martin kommer snart och hämtar mig. Vi ska åka hem till Anna och hjälpa henne ta ur nyckeln som fastnat i dörren och sen köra till Höllviken för att handla mat till kvällen. VI ses på Shakespear alla mina gamla trogna vänner!

/Katarina, ska köra på sig sina nya Le Specs och glida upp till Höllan

Kommentarer
Postat av: Debbie

Hahaha, vaaad har du gjort med foten egentligen? :P fina strumpor iaf ;) hoppas du får det skoj med supandet då! ;P

2008-04-04 @ 16:32:52
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Alex

fuck skåne. kom tillbaka till uppsala nu!!!

2008-04-04 @ 21:00:14

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0