Test: ACO Sun kissed bodylotion

sun kissedaVäl inne på apoteket kände jag mig som Sveriges största blekfis. Jag tänkte en kombination av lite färg med en len hud. Mina bodylotions råkade stanna i Skåne.

Produkt: S&C ACO Sun kissed bodylotion
Kostnad: 59 kr för 200 ml på Apoteket
Konsistens: Bodylotion som lätt går att smörja
Doft/Parfymerad: Den är parfymerad och har en väldigt stark doft av (enligt mig) päron
Resultat: En väldigt lätt och jämn färg. Du ser varken översolad eller helt blek ut. Utan ger ett perfekt alternativ för den som inte vill vara vit som snö i vinter.
Övrigt: Jag tycker att det tar ett bra tag innan den går in i huden. Detta är negativt eftersom huden inte bör ha kontakt med kläder innan den gått in. Därför brukar jag använda den ett tag innan jag ska sova. Apoteks personalen sade även att den skulle kunna användas i ansiktet, något jag inte provat än.
Betyg: ♦ ♦ ♦ ♦ (av 5)



/Katarina, kommer ej vara vit som snö i vinter

Kommentarer
Postat av: Natalia

bör kanske testas och tas med till utlandet

2007-09-03 @ 12:46:18
Postat av: Ia

men humor!

2007-09-03 @ 16:18:48
URL: http://iars.blogg.se
Postat av: Cassie

Låter ju rätt bra (;

2007-09-04 @ 12:25:45
URL: http://metrobloggen.se/cassie

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0