Skoskav på vänster långtå

"Gotlandslamm, kille som doftade kräkgodis från
Tyskland och mördarsniglar med skal på grusväg"


Eftersom gårdagen var så dålig bestämde jag mig igårkväll att den 11/9 ska bli mycket bättre. Jag skulle stiga upp tidigt, träna och handla med mera.

Jag hade riktigt svårt att somna igår kväll. Började drömma ungefär vid 00:30. Vid 02:00 vaknar jag, helt förfärad, men inser att det bara var en dröm. Mamma lever, pappa lever, min bror är inte torterad och syster inte våldtagen. Skit också, mardrömmarna har kommit tillbaka. Jag som hade varit utan dem i 1 vecka. Tände lampan och läste ett tag. Somnade igen och vaknade av en ringande klocka 08:35. Vill inte gå upp. MÅSTE gå upp!!!

Stiger upp, på med nyhetmorgon, kokar ägg och te, gör smoothie och knäckemacka. Äter! Går en powerwalk på 1 h. Från huset, till studentvägen till Ekeby vidare runt koloniområdena till Flogsta, förbi Friskis & Svettis, genom Studentvägen och in i huset. Åkte upp i hissen och hämtade min plånbok.

Snabb, snabb, snabb cykling till Flogsta och Ica Väst. Storhandling med basilika och morötter på inköpslistan. Hem, styrketräna och duscha, ansiktsskrubb och -mask.

Nu, lunch i form av hemmalagad lasagne.
Sen, bok i soffan.
Senare, inflyttnignsfest hos Eric.
Ikväll, Snerikes nation.


/Katarina, dagen har börjat väldigt bra

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0