En synd för synderskan

svarta stövlar din skoJag behöver ett par nya stövlar. Ett par svarta skinnstövlar i ridstövelmodellen. Om någon skulle ge mig 10 000 kronor så skulle i varje fall 1500 kronor gå til, de riktigt snygga, svarta skinnstövlarna på Åhléns. Nu är det så att jag inte ha 1500 kronor över till ett par stövlar. Jag har inte ens 10 kronor över till ett par stövlar, men... (alltid detta "men") jag hittade ett par på Din skos hemsida för 480 kronor. Därför ska jag nu duscha, klä på mig, gå ner till myrorna och dumpa lite kläder sen försöka smyga från mitt samvete bort mot Din sko på gågatan. Vem vet, kanske blir det ett par svarta stövlar istället för Velvet på lördag?!


Ps. Jag har seriösa shopping problem. Tur att jag inte skaffade ett Amex som jag en gång i tiden funderade på. Hade jag aldrig klarat!


/Katarina, en shopaholic (shoeholic snarare)

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du får en härlig Torsdag kväll!!

2007-09-20 @ 16:53:24
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Ingrid

De bruna är snäppet hetare, men svarta stövlar ALLTID :)

2007-09-23 @ 22:09:30
URL: http://ingrid87.blogspot.com
Postat av: Frida

Håller med dig, ett tips är att göra något riktigt bra och känna dig nöjd, och kanske unna dig något lite extra någon gång! ;)
Fina stövlar var det på bilden iaf, kom de ifrån dinsko eller åhlens? :)
Hoppas du får en fin dag!

2007-09-27 @ 13:40:27
URL: http://friidap.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0