En resa till Serbien och Montenegro

Igår missade jag sju samtal från ett utlandsnummer som började på 00381. Sen såg jag att mobilen ringde, EN signal och sen lade de på. Blev sjukt irriterad och ringde upp. Då svarade någon obehaglig man och mumlade fram och tillbaka. Jag bad honom sluta ringa och sen lade jag på. Senare på kvällen ringde han igen, men då fick Victor svara. Mannen fick en utskällning.

Nu upptäckte jag att landsnumret tillhörde Serbien och Montenegro. Vem har ringt mig från Serbien och Montenegro? 0038162301177?


/Katarina, på P3 tävlar Robyn mot The Knife, vilka håller vi på? The Knife!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj va läskigt.. :S Kanske är en sån där som försöker sno de sista pengarna på mobilen!

2007-09-09 @ 18:25:34
URL: http://emmmis.blogg.se
Postat av: ERICA

men usch vad läskigt. Fortsätter det så kan man ju alltid kolla upp det, väl?

2007-09-09 @ 23:21:15
URL: http://ericatimar.blogg.se
Postat av: Natalia

ja inte var det jag :)

2007-09-10 @ 11:37:28

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0