En orgie i skogen

köks personalen storHelgen tillbringade jag största delen med att ordna och sedan närvara vid/på Norreda. Som är en tradition för biomedicinarna i Uppsala, precis i början av hösten. Tvåorna är huvudansvariga. Vi ordnade mat, dukning och lokal. Nollorna fixade fördrinken och sen bjöds treor och fyror in. Övernattningsmöjlighet fanns i stugorna runt om. Dock stannade inte jag kvar över natten.

Enligt rykten och kanske en tradition brukar denna kväll/helg vara ganska hård. Mycket sång, hångel och fylla. Kvällen vad jag vet var ivarjefall fylld av överraskning i form av eldspel, bad i den kalla sjön, hångel i bastun, Gottes sista tal på Norreda, många på borden, Svärmor och råa kycklinglår.









/Katarina, drack för mycket vin

Kommentarer
Postat av: Ingrid

PA-studenterna brukar också åka dit!

2007-09-11 @ 14:59:42
Postat av: Katta

Re Ingrid: Jag vet att det är väldigt många som åkert dit. Det ägs ju av Uppsala studentkår :)

2007-09-12 @ 12:24:55
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0